Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2018 року

Упродовж 9 місяців 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 5410 звернень громадян, що на 152 одиниці або на 3 відсотка менше ніж за відповідний період минулого року (5562 звернення).

Із них 2420 письмових заяв та скарг, 137 подано на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації та 2853 звернень надійшло на урядову ,,гарячу лінію”. Майже незмінною залишається тенденція надходження звернень громадян, які телефонують на ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру – 2853 звернення проти 2856 за аналогічний період минулого року. На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на вищезгадані дзвінки громадян. Переважна більшість таких звернень надходили від мешканців міста Тернополя, Борщівського, Гусятинського, Заліщицького та Тернопільського районів.

Зменшилась на 65 одиниць динаміка надходження звернень від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня - 184 листа упродовж цього року проти 249 за аналогічний період минулого року. В основному до високопосадовців писали жителі Бучацького, Кременецького, Теребовлянського, Тернопільського районів та з міста Тернополя.

Зокрема, з числа звернень розглянутих в обласній державній адміністрації, громадяни області спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 77 або 1,4 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 85 або 1,6 відсотка;

- Верховної Ради України – 22 або 0,4 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та державної установи ,,Урядовий контактний центр” 2947 або 54 відсотка.

Упродовж 9 місяців цього року знизився на 27 одиниць або 18 відсотків показник колективних звернень, в яких заявники в основному повідомляли про необхідність проведення ремонтних робіт доріг місцевого та державного значення; здійснення пасажирських перевезень; добудови місцевого клубу; виділення земельної ділянки під забудову дзвіниці та інші питання невідкладного характеру.

Однак, слід зауважити, що за звітний період спостерігається тенденція до збільшення на 37 відсотків показника повторних звернень. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Борщівського, Бучацького, Лановецького, Теребовлянського, Чортківського районів та міста Тернополя.

Окремі такі звернення були предметом розгляду на засіданні постійно діючої комісії в облдержадміністрації або ж за дорученням голови облдержадміністрації створювались робочі групи для їх позитивного вирішення. За результатами засідання вищезгаданих комісій, були прийняті протокольні доручення.

Як свідчить аналіз, найбільш актуальні питання, які упродовж 9 місяців поточного року турбували жителів області стосувались наступної проблематики:

1. Питання соціального захисту. Надійшло 2765 звернень громадян або 49 відсотків від загальної кількості зареєстрованих, в тому числі, прохань про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування 1406 заяв або 25 відсотків. У цьому контексті відбулось значне зростання кількості звернень щодо призначення житлових субсидій, що спричинене, зокрема, певними змінами у порядку надання цієї соціальної допомоги; виплата різних видів державних соціальних допомог малозабезпеченим верствам населення та інші. Найактивніше з даного приводу звертались мешканці Борщівського, Гусятинського, Заліщицького, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

2. Питання аграрної політики і земельних відносин. Надійшло 406 звернень або 7,5 відсотка від загальної кількості. Заявники зверталися з проханням допомогти отримати кошти за надані в оренду земельні паї; за здану молочну продукцію; отримання дотації за утримання великої рогатої худоби та інші питання. Насамперед, такі звернення надходили від жителів Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського районів міста Тернополя.

3. Питання транспорту і зв’язку. Всього за звітний період надійшло 381 звернення або 7 відсотків від загальної кількості. У численних своїх листах автори порушували проблеми неякісного телефонного зв’язку; транспортного обслуговування пасажирів; відключення аналогового телебачення; проведення ремонтних робіт автомобільних доріг області. З цієї проблематики найбільше звертались жителі Тернопільського району та міста Тернополя.

4. Питання комунального господарства. Всього надійшло 619 звернень або 11,4 відсотка. У значних таких зверненнях громадян відображено виняткову гостроту проблему, як оплата за житлово-комунальні послуги; неякісне електро та газопостачання у житлових будинках; благоустрій території та інші. Найбільше ця проблема турбувала мешканців Борщівського, Кременецького районів та міста Тернополя.

5. Питання охорони здоров’я. Всього за звітний період надійшло 341 звернення або 6,3 відсотка. Пріоритетними продовжують залишатися питання роботи медичних закладів і установ; забезпечення ліками та виробами медичного призначення; надання допомоги у лікуванні, а також отримання путівок на санаторне курортне лікування. Найбільше ці питання порушували жителі Борщівського, Теребовлянського районів та міста Тернополя.

6. Питання освіти і науки. Всього отримано за звітний період 131 звернення або 2,4 відсотка від загальної кількості, в яких автори неодноразово порушували питання діяльності загально-освітніх навчальних закладів; підвезення учнів до школи; проведення ремонтних робіт в навчальних закладах області та інші питання. Отримані звернення переважно надходили від мешканців Бучацького, Збаразького районів та міста Тернополя.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівників облдержадміністрації, дзвінків на урядову телефонну ,,гарячу лінію” переважають в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, одиноких і багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 1930 звернень, що становить 36 відсотків від загальної кількості.

Особлива увага з боку керівництва облдержадміністрації приділялась зверненням учасників бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту й підтримки.

Упродовж 9 місяців 2018 року до органів влади надійшло 112 звернень від багатодітних родин, та жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, що становить 2 відсотка від загальної кількості. Авторів цих звернень найбільше турбували питання призначення субсидій на житлово-комунальні послуги; користування пільгами за проїзд у громадському транспорті; виплата державних соціальних допомог та інші питання.

У вересні поточного року на засіданні наради із структурними підрозділами облдержадміністрації заслухано питання ,,Про стан роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації”, де керівникам наголошено на дотриманні вимог статті 20 Закону України ,,Про звернення громадян”. За результатами засідання видано протокольне доручення (протокол № 58 від 17.09.2018).

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, а також по урядовій телефонній ,,гарячій лінії’’ перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

-------------------------------------------------------------------

Про  стан розгляду звернень громадян, що надійшли
до обласної державної адміністрації
 у  першому півріччі  2018 року

Упродовж першого півріччя 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 3754 звернення громадян. Із них 1913 письмових, 89 на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації та 1752 звернень надійшло на урядову ,,гарячу лінію”. За відповідний період минулого року до облдержадміністрації подано 4129 звернень, що 375 одиниць або на 10 відсотків більше.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування понад 1752 звернень громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру, що на 229 звернень або на 12 відсотків менше ніж за січень-червень 2017 року. Переважна більшість заяв, скарг та пропозицій надійшла від мешканців міста Тернополя, Борщівського, Гусятинського, Заліщицького та Тернопільського районів.

Збільшилась на 32 одиниці динаміка надходження звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня - 209 одиниць упродовж цього року проти 175 за аналогічний період минулого року. В основному їх писали жителі Бучацького, Кременецького, Теребовлянського, Тернопільського районів та з міста Тернополя.

Зокрема, з числа звернень, розглянутих в обласній державній адміністрації, громадяни області спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 56 або 1,5 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 60 або 1,6 відсотка;

- Верховної Ради України – 18 або 0,5 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та державної установи ,,Урядовий контактний центр” 1827 або 48 відсотків.

Упродовж першого півріччя цього року знизився на 10 одиниць показник колективних звернень з 96 до 86, однак спостерігається збільшення на 74 одиниці показника повторних звернень. В основному у повторних зверненнях громадяни порушують питання, на які надано обґрунтовані відповіді, оскільки їх необхідно вирішувати в суді. Проте, найбільше повторних звернень надійшло від жителів Бучацького, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до обласної державної адміністрації.

За тематикою надходження звернень громадян можна виділити насамперед такі напрямки:

  1. Питання соціального захисту -2048 звернень або 46 відсотків від загальної кількості зареєстрованих звернень. Значна частина заявників висловлювала невдоволення недостатнім розміром субсидії та відмовою у її наданні. В тому числі, прохань про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування надійшло 1208 або 32 відсотка від загальної кількості. Найактивніше з даного приводу звертались мешканці Борщівського, Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя.
  2. Питання аграрної політики і земельних відносин. Всього надійшло 276 звернень або 7,5 відсотка від загальної кількості. Насамперед вони надходили від жителів Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського районів міста Тернополя. Відповідно до вимог чинного законодавства, більшість цих питань повинні вирішуватись в судовому порядку.
  3. Питання транспорту і зв’язку. Всього надійшло 263 звернення або 7,3 відсотка від загальної кількості. У численних своїх зверненнях автори порушували проблеми пасажирських перевезень, впровадження в місті Тернопіль соціальної картки ,,Тернополянина”. Також надходили неодноразові скарги на постачальників послуг Інтернету та неякісної роботи стаціонарних телефонів. З цієї проблематики найбільше звертались жителі Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.
  4. Питання комунального господарства. Всього надійшло 350 звернень або 9 відсотків від загальної кількості заяв. У численних зверненнях відображено виняткову гостроту проблем, пов’язаних з функціонуванням комунального господарства. Найбільше ця проблема турбувала мешканців міста Тернополя.
  5. Питання охорони здоров’я. Всього за звітний період надійшло 224 звернення або 5,2 відсотка від загальної кількості звернень. Пріоритетними продовжують залишатися питання реорганізації або закриття медичних закладів і установ; забезпечення ліками та виробами медичного призначення; надання допомоги у лікуванні, а також отримання роз’яснень стосовно заключення декларацій із сімейними лікарями. Найбільше ці питання порушували жителі Борщівського, Теребовлянського районів та міста Тернополя.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівників облдержадміністрації, переважають в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, одиноких і багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 1112 звернень, що становить 29 відсотків від загальної кількості.

Особлива увага з боку керівництва облдержадміністрації приділялась зверненням учасників антитерористичної операції та бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту й підтримки. У першому півріччі 2018 року до органів влади надійшло 96 звернень від багатодітних родин, та жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, що становить 0,2 відсотка від загальної кількості.

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2017 році”, за результатами якого видано доручення голови обласної державної адміністрації від 31 січня 2018 року № 7.

На виконання вищезгаданого доручення голови обласної державної адміністрації, головами районних державних адміністрацій, керівництвом структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення проведено низку заходів щодо покращення роботи із зверненнями громадян, більш повного вирішення питань, порушених у листах та скаргах.

У березні-травні 2018 року проведено три семінари, навчання з відповідальними працівниками районних державних адміністрацій і структурних підрозділах облдержадміністрації, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

З метою належного забезпечення Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом обласної державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, головами районних державних адміністрацій, виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення забезпечуються всі можливості щодо належної організації роботи із зверненнями громадян.

 ----------------------------------------------------


Дивіться також

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"