Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у 2017 році

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, дотримання конституційних прав і свобод громадян.

Упродовж 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 3481звернення, що на 386 або на 11 відсотків більше ніж у 2016 році, з них 171 (4,9 відсотка) колективне, позитивно вирішено 1180 звернень громадян (34 відсотки). Найбільша частка від загальної кількості зареєстрованих звернень надійшла від мешканців Збаразького, Гусятинського, Підволочиського, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 ,,Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи ,,Урядовий контактний центр” структурними підрозділами обласної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення забезпечено оперативне реагування на дзвінки громадян області. Як наслідок помітно зменшилась кількість звернень громадян на урядову телефонну ,,гарячу лінію” з 5840 одиниць у 2016 році до 3947 за звітний період.

Значна частина заявників, які телефонували на урядову телефонну ,,гарячу лінію” порушували питання соціального захисту, висловлювали невдоволення недостатнім розміром субсидії та відмовою у її наданні, монетизації залишків невикористаних коштів субсидії, вчасного отримання різних видів соціальних виплат тощо. Помітно посилилася критика недоліків у сфері функціонування комунального господарства, непокоять заявників і проблеми у галузі охорони здоров’я, а саме забезпечення медичними препаратами, встановлення групи інвалідності. Телефонували жителі області також стосовно питань аграрної політики, покращення житлових умов та з інших питань.

Найбільш актуальними всі ці проблеми були для жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Кременецького, Тернопільського районів та міста Тернополя.

За звітний період спостерігається зменшення надходження звернень до облдержадміністрації від жителів міста Тернополя – 1186 одиниць у 2017 році проти 1273 за відповідний період минулого року. Жителі міста неодноразово порушували питання надання одноразової грошової допомоги на лікування, призначення та виплати субсидій на житлово-комунальні послуги, роботи житлово-комунального господарства та інші.

У 2017 році до органів влади надійшло 462 звернення від учасників війни та бойових дій, 44 – від багатодітних родин. У цих зверненнях громадяни найбільше порушували питання стосовно надання одноразової матеріальної допомоги на лікування, покращення житлових умов та інші.

Слід зазначити, що у 2017 році позначається незначне збільшення надходження повторних звернень – з 107 одиниць упродовж 2016 року до 138 за звітний період.

У тематичній структурі звернень громадян, які надійшли до облдержадміністрації у 2017 році найбільшу частку складають наступні питання:

- питання соціального захисту 1551 звернення проти 1531 за минулий рік, з них 1167 прохання про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. Найбільше їх надійшло від мешканців Гусятинського, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя;

- питання аграрної політики, врегулювання земельних відносин, а також розроблення та затвердження проектів землеустрою 347 звернень (502 одиниці за 2016 рік). Найбільше ця проблема турбувала жителів міста Тернополя;

- житлово-комунального господарства (висока вартість житлово-комунальних послуг та ремонт місцевих доріг) 154 звернення у 2017 році та 165 за 2016 рік. Найбільше з цієї проблематики надійшло листів теж від жителів міста Тернополя.

- питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, цей показник зменшився з 136 звернень за минулий рік до 104 за 2017 рік. Найбільша частка від загальної кількості таких звернень надійшла від жителів міста Тернополя.

На особистому прийомі до керівництва обласної державної адміністрації подано 221 звернення, що на 30 одиниць менше, ніж у минулому році. Найбільше до керівників області звертались жителі Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

Невідкладного реагування потребували також колективні звернення громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації і в яких заявники повідомляли найгостріші свої проблеми. На всі питання, проблеми порушені у зверненнях, вживались заходи щодо їх вирішення або надавались обґрунтовані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Слід зазначити, що у 2017 році помітно знизилась кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня. Так, на розгляд до облдержадміністрації надійшло 271 звернення проти 406 заяв і скарг упродовж 2016 року. Зокрема, з Адміністрації Президента України – 155 або 4,4 відсотка, від Кабінету Міністрів України – 86 або 2,5 відсотка і Верховної Ради України 30 або 0,8 відсотка. Найбільше звернулись до високопосадовців жителі Борщівського і Гусятинського районів, а також міст Чорткова, Кременеця і Тернополя.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва місцевої виконавчої влади і місцевого самоврядування переважають листи пенсіонерів, інвалідів, багатодітних сімей, учасників антитерористичної операції на сході України. Від цієї категорії населення надійшло 1188 звернень, що становить 34 відсотки від загальної кількості. В своїх листах вони звертались з проханням призначення субсидій, щодо високих тарифів на житлово-комунальні послуги, забезпечення медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат та інші.

Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом облдержадміністрації, перебували на постійному контролі та вживались заходи щодо їх позитивного вирішення.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

-----------------------------------------------------
 
Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2017 року
 

Упродовж 9 місяців 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 2706 звернень громадян, що на 288 або 10,6 відсотка більше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них 2267 – письмових, що на 15,7 відсотка більше за відповідний період минулого року та 172 звернення на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 2856 звернення громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру, що на 1391 або на 32 відсотка меньше ніж за січень-вересень 2016 року. Переважна більшість дзвінків надійшла від жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Кременецького, Чортківського районів та міста Тернополя.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 33 одиниці зменшилась кількість звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня. Проте найбільше писали листи до високопосадовців мешканці Борщівського, Гусятинського районів та міста Тернополя.

Зокрема, з числа звернень розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 120 або 4,4 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 65 або 2,4 відсотка;

- Верховної Ради України – 18 або 0,6 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 64 або 2,3 відсотка.

Водночас, упродовж 9 місяців цього року збільшився показник надходження колективних і повторних звернень на 35 одиниць та 17 одиниць відповідно. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів міста Тернополя.

За тематикою надходження звернень громадян за звітний період можна виділити наступні напрямки:

- звернення соціальної проблематики – 1350 одиниць (з них 1104 заяв про надання одноразової грошової допомоги на лікування) проти 1250 за відповідний період минулого року (найбільше з цієї проблематики звертались мешканці Гусятинського, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя);

- звернення з питань аграрної політики та земельних відносин – 263 одиниці проти 384 за відповідний період минулого року, спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень, однак найбільше ця проблема турбувала жителів Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя);

- звернення з питань функціонування комунального господарства – 119 одиниць проти 121 за відповідний період минулого року (найбільше зверталися жителі із міста Тернополя);

- звернення з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 84 одиниці проти 114 за відповідний період минулого року, спостерігається тенденція до зменшення, однак найбільше ці питання турбували мешканців міста Тернополя).

Вирішено позитивно 1116 звернень громадян, що на 32 одиниці більше ніж за відповідний період минулого року.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва обласної державної адміністрації, переважають в основному листи пенсіонерів, інвалідів, багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії громадян надійшло 988 звернень, що становить 36,5 відсотка від загальної кількості, з них 400 звернень від учасників антитерористичної операції на сході України.

Згідно з графіком, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації від 29 червня 2017 року №374-од, керівництво області проводило особистий прийом громадян в облдержадміністрації, також здійснено виїзні дні прийому громадян в районах області з метою створення більш сприятливих умов для людей. Вищезгадані графіки доводились до відома жителів області на веб-сайті облдержадміністрації та розміщувались у приміщеннях місцевих органів виконавчої влади .

Упродовж січня - вересня 2017 року керівництвом обласної державної адміністрації проведено 23 прямих телефонних ліній. Такою можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом області скористались 76 громадян. В основному жителі краю порушували проблеми соціального захисту, роботи комунального господарства, відсутність елетропостачання та інші питання особистого характеру.

Слід також відзначити, що і керівництво районних державних адміністрацій упродовж січня-вересня 2017 року належним чином забезпечило функціонування телефонних ,,гарячих ліній” для громадян відповідних населених пунктів.

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2016 році”, за результатами якого видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 січня 2017 року № 31-од , а також на відеонараді при голові облдержадміністрації від 10 липня 2017 року ,,Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж першого півріччя 2017 року”(протокол № 36)

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.



Дивіться також

Інформаційні послуги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg